Hargailah Masa


Get your own Digital Clock

::Ruang Chat::


ShoutMix chat widget

<>

Sabtu, 28 November 2009

Cuti Raya AidilAdha..

Aduh..Ni ada cerita yang aku nak kongsi dengan korang.Ni kisah aku nak pergi balik kampung.Mula-mula,aku dan keluarga aku bersiap-siap untuk pergi ke kampung ayah aku.Selepas dah berkunjung ke kampung ayah aku,kami terus bertolak ke kampung mak aku pulak.Dalam perjalanan,aku dan kakakku tertidur..tiba-tiba mak aku bangunkan aku dari tidur,rupa-rupanya kereta rosak.Dahlah panas masa tu..kereta pulak rosak kat highway..lagilah bertambah panas.Peluh banyak pulak tu.Tiba-tiba ada seorang kawan ayahku cuba menolong kami.Lepas tu kereta baru lah elok sikit.Ayahku berpatah balik pergi ke rumah.Ayahku bercadang untuk menaiki van niaga ayah aku.Kami relax sikit kat rumah.Lepas tu kami terus bertolak.Aduh..memang penat kami masa tu.Sampai saja terus tidur.Penat giler.Dahlah,tu je cerita yang dapat aku ceritakan.Bye..

2 ulasan:

AFIF ZHAFRAN berkata...

sian die tapi redha je lah dah memang waktunya kereta bpk ko rosak tapi setiap seuatu berlaku pasti ada hikmahnya..............

Paan =p berkata...

bt0l2.....

::..Jom Main Tic Tac..::